Közlekedés és biztonság

Buszsáv kialakítása a Nagytétényi út új körforgalma mellett

A Nagytétényi út Park utca és Rózsakert utca közötti szakasza Budatétény
default image

Nem szavazható

Tisztelt Pályázó!

 

Köszönjük, hogy megtisztelt véleményével és javaslatát eljuttatta hozzánk a Budafoki Részvételi Költségvetés (BRK) keretében. 

 

A  Buszsáv kialakítása a Nagytétényi út új körforgalma mellett című javaslatát megvizsgáltuk és ezzel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a felvetett probléma nem az önkormányzat hatáskörébe tartozik, ezért  a felvetést nem tudjuk szavazásra bocsátani. Mindazonáltal a javaslatot továbbítjuk az illetékes fővárosi hatóság felé kérve őket, a mihamarabbi intézkedésre.

 

Ne feledje, szavazási lehetőségével továbbra is élhet, szavazatával tíz különböző kerületi javaslatot támogathat. Szavazni a honlapunkon keresztül van lehetőség 2020. január 31. és február 29. között. Szavazata online szabadon változtatható, ameddig nem véglegesíti azokat a “Megerősítés” gomb megnyomásával. 

 

A program további részleteiért ne felejtse el követni Facebook-oldalunkat és honlapunkat.

 

Köszönettel,

Budafok-Tétény Önkormányzata

A Nagytétényi úton kialakított új körforgalom egy hatalmas pofont adott többek között a tömegközlekedésnek. A hónapok óta húzódó M0 felújítás, valamint a rendszeres balesetek miatt sokszor a Camponáig, vagy a Tétény felől érkezők esetében akár a Kolozsvári utcáig feltorlódik a forgalom. Sajnos Tétény felé közlekedve nap mint nap tapasztalhatjuk, hogy az éppen ott a dugóban szobrozó autóstársaim a Kreszben előírtakkal ellentétben nem kívánják kiengedni az autóbuszöbölből a buszokat. A buszvezetők kénytelenek kicsit erőszakosabban előrehaladni. A körforgalom pedig az egyébként rendelkezésre álló hatalmas hely ellenére elég szűkre sikerült, főleg a csuklós buszok szemszögéből. A 13-as és 14-es buszcsaládok, a 88-as és 287-es buszok közlekedését nagyban segítené, ha a Budatétény vasútállomás (Növény utca) megálló és a Rózsakert utca / Minta utca megálló között az árok befedésével buszsávot alakítanának ki a körforgalmon kívül. Ezáltal legalább ezek a buszok a dugóban történő áthaladási időt nem növelnék és nem utolsósorban az utasok is előbb célhoz érhetnének.